ja5.jpg

Hi!

Witaj w świecie Charliego! Make yourself at home and smell the roses!

*NOWE MIEJSCE* - Chanel Beauty Warsaw

*NOWE MIEJSCE* - Chanel Beauty Warsaw

Od teraz Paryż jest zdecydowanie bliżej Warszawy! Na mapie naszego miasta pojawiło się miejsce, które z pewnością stanie się mekką dla wszelkiej maści perfumoholików, wielbicielek wyrafinowanego i odważnego makijażu, topowej pielęgnacji i eleganckich akcesoriów. Byłem na otwarciu pierwszego w Polsce butiku beauty Chanel i wiem, że też musicie się tam (choć raz) wybrać!

Eleganckie w swojej prostocie miejsce, zlokalizowane na parterze Galerii Mokotów, od wejścia jasno prezentuje chanelowskie kody – biel ścian, lakierowana czerń mebli i ozdobne wyłożenia w kolorze złota lamé. To ulubione kolory Mademoiselle Coco, które stały się nieodzowną częścią identyfikacji tej francuskiej marki. Nie mogło zabraknąć też czerwieni i to we wspaniałej, limitowanej wersji zapowiadanej już w witrynie butiku. Jedną z niespodzianek czekających na gości butiku jest bowiem ekskluzywna kolekcja czerwonych flakonów klasycznych zapachów No. 5 Rouge. Te absolutnie piękne, kolekcjonerskie przedmioty sprawią przyjemność wielbicielkom klasycznej wody perfumowanej No. 5 oraz odmłodzonej wersji klasyka – No. 5 L’Eau. Podziw wzbudza też imponujący czerwony flakon wykonany z kryształu baccarat o nie lada pojemności – 900ml! Pełen ekstraktu perfum No.5!

Kolorów jest tu zresztą znacznie więcej, zwłaszcza po lewej stronie salonu. To królestwo makijażu Chanel! W barwach kolekcji tworzonych przez Lucię Picę – CHANEL Global Creative Designer Makijażu i Koloru,  objawiać się będzie magia. Każda kolekcja kreatorki to autentyczna emocjonalna podróż w świat  formuł i barw. Konsultantki Chanel są do dyspozycji klientek, by przekładać wizję piękna Chanel na makijaże codzienne i na specjalne okazje, a także diagnozować indywidualne potrzeby pielęgnacyjne skóry. Obsługa pomoże doświadczyć i wskazać każdemu klientowi program mający na celu osiągnięcie nowego poziomu atrakcyjności i pewności siebie. Marka zachęca swoich klientów do zainicjowania relacji z jednym z ekspertów butiku poprzez zarezerwowanie osobistego spotkania.

Prawa strona butiku to istny raj dla wielbicieli zapachów, z absolutną gwiazdą całego salonu – słynną butikową kolekcją perfum Les Exclusifs de Chanel. Kiedyś poznawaliśmy je podczas podróży do Paryża czy Berlina, od teraz całą linię możemy odkrywać na miejscu w Warszawie. Te zapachy to prawdziwe dzieła sztuki perfumeryjnej, które się, albo kocha albo ... się do nich jeszcze nie dojrzało. Nie starają się nikomu przypodobać. To nie w ich stylu. Najcudowniejsza wetyweria w Sycomore, barokowa paczula w Coromandel, ostra, tnąca zieleń w Bel Respiro, piękny pudrowy irys w La Pausa, bezkompromisowa skóra w Cuir de Russie... Snują opowieści o ważnych osobach w życiu Coco Chanel (Misia, Boy) lub celebrują ważne miejsca i momenty w historii marki (31 Rue Cambon i 1932). Opowiadający nam o zapachach Les Exclusifs de Chanel  Hervé Barthélémy zdradził, że już w przyszłym roku butikowa linia wzbogaci się o nowego członka - kolejny zapach z ważną datą w tytule.

W butiku znajdziemy też zapachowe nowości – linię kąpielową Gabrielle, najnowszą edycję męskiej wody Bleu de Chanel Parfum oraz debiutującą kolekcję letnich wód inspirowanych podróżami Coco – Les Eaux de Chanel stworzoną przez Oliviera Polge’a. Składają się na nią trzy zapachowe destynacje: aromatyczno-zielony Paris-Deauville, cytrusowo-koloński Paris-Biarritz i orientalizuący, lekki gourmandowiec Paris-Venise. Każdy z nich występuje w solidnej pojemności 125ml i towarzyszy mu żel do kąpieli oraz balsam o tej samej nucie zapachowej.

Wzdłuż lakierowanych konsol, na półkach w subtelny sposób prezentuje się inne oblicze domu mody Chanel: stylowe akcesorium - okulary przeciwsłoneczne. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni pokazana będzie pełna kolekcja okularów przeciwsłonecznych Chanel, eksponująca klasyczne symbole domu mody: perły, tweed i plecione łańcuszki. Kosmetyki i moda łączą się tu, by umożliwić klientkom wybór okularów w najnowszych wzorach, które podkreślą rysy twarzy i makijażowi look.

44896685_2097984493863870_1869977160941305856_n.jpg

Nowy butik Chanel z pewnością zachwyci wielbicieli piękna – tych czułych na kolor, zapach i kształt. Każdy może tu przysiąść na stylowej skórzanej ławce i wgłębić się w jeden z albumów prezentujących DNA tej kultowej marki. Może też siedząc na niej pomyśleć, który z oferowanych tu przedmiotów pożądania powinien wylądować w liście do Św. Mikołaja. A  ten ostatni może być pewien, że każdy prezent pracownicy butiku zapakują z iście paryskim szykiem i elegancją.







L’Oréal Men Expert *Barber Club*

L’Oréal Men Expert *Barber Club*

*NOWY ZAPACH* - Abercrombie&Fitch, First Instinct Blue for Her

*NOWY ZAPACH* - Abercrombie&Fitch, First Instinct Blue for Her